Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.
Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.
Nič nie je horšie ako nebyť so svojimi zákazníkmi v kontakte. Veľmi účinným nástrojom ako informovať o novinkách, plánoch a aktualitách je emailový marketing. Nástroje k tomu získate zadarmo. Vyžaduje to len váš čas a úsilie.
Ak uvažujete o reklame formou e-mailu, okamžite zabudnite na nákup lacných databáz s tisíckami e-mailových adries. Ľudia sú dnes zavalení rôznymi nevyžiadanými a pochybnými e-mailovými ponukami a určite by ste si nechceli pokaziť svoju povesť a dostať sa na čiernu listinu medzi spamerov.
Lepšie ako spamovať a posielať množstvo nevyžiadaných e-mailov nerelevantým záujemcom, je poctivé zbieranie adries od ľudí, ktorí prejavia záujem o vaše služby a produkty. Ako zistíte, ktorí sú to? No samozrejme tí, ktorí prídu na váš web alebo sociálnu sieť.
Keď už niekto príde na váš web, nenechajte ho odísť len tak. Ponúknite mu niečo zadarmo ako poďakovanie za to, že vás navštívil. Vytvorte bezplatný návod k problematike, ktorej sa venujete alebo jednoducho ponúknite možnosť zasielania noviniek z vašej oblasti. Určite vás prekvapí koľko ľudí vám svoju e-mailovú adresu dá. Prečo to funguje si môžete prečítať na blogu reklamnej agentúry Paravan.
Dajte si veľmi záležať na intenzite s akou e-maily budete posielať. Príliš časté zasielanie e-mailov ľudí bude otravovať a príliš zriedkavé posielanie zasa zapríčiní, že ľudia na vás zabudnú a už si nebudú pamätať, prečo práve vy im e-mail posielate.
Poslať e-mail raz za dva týždne alebo raz za mesiac úplne postačí.
Pri tvorbe e-mailu je dôležitý v prvom rade jeho nadpis. Ten rozhoduje o tom, či si ho ľudia otvoria a prečítajú. Napísať pútavý nadpis nie je vôbec jednoduché. Skúšajte postupne rôzne varianty a časom prídete na to, čo najlepšie funguje.
Obsah e-mailu by mal byť zaujímavý a stručný. Môžete v ňom upozorniť na novinky vo vašej ponuke, na nové články na blogu a pod. Texty píšte skôr stručné s možnosťou prekliku na web alebo blog, kde si ľudia môžu o danej téme prečítať viac, ak ich zaujme.
Zabudnite na ručné posielanie e-mailov. Je to prácne a nedá sa merať výsledok. Na webe nájdete množstvo nástrojov, ktoré vám umožnia posielanie mailov automatizovať, merať výsledky jednotlivých kampaní a poskytnú vám nástroje na návrh vzhľadu e-mailu.
Na začiatok vyskúšajte napríklad MailChimp, ktorý je veľmi populárny a pre začiatok vám postačí aj jeho bezplatná verzia.
Zo zákona máte povinnosť ľuďom umožniť, aby sa mohli zo zasielania pravidelných e-mailov odhlásiť. Táto možnosť musí byť v každom e-maily zreteľne uvedená. Nástroje ako MailChimp aj toto vyriešia za vás.