Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.
Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.
Má význam utrácať peniaze za reklamu na internete? Funguje to vôbec? Veď ľudia si vás nájdu cez Google, kde to máte zadarmo!
Áno má!
Ak sa budete spoliehať iba na to, že vás ľudia nájdu cez Google alebo iný vyhľadávač zadarmo, tak čoskoro zistíte, že to nefunguje. Dnes sú na internete milióny stránok a na Slovensku tisíce. Vyniknúť medzi nimi a dostať sa na prvú stranu výsledkov vo vyhľadávaní, ak je váš web alebo eshop nový, je takmer nemožné. Vyžaduje to mesiace poctivej práce, množstvo aktualizácií vášho webu, stovky článkov na blogu, príspevky na Facebooku atď. Súhrnne sa toto úsilie a práca nazývajú SEO optimalizácia pre vyhľadávače.
Že ste vo vyhľadávaní na druhej strane, tretej strane alebo ešte ďalej? To ako keby ste ani neboli! Povedzme si pravdu. Ako často sa pozriete vo vyhľadávaní aj na výsledky mimo prvej strany?
Ak chcete získať aspoň malú relevantnú návštevnosť z vyhľadávania, potom určite využite nástroj Google AdWords. Za malé peniaze vám umožní byť vo výsledkoch vyhľadávania medzi prvými. Na začiatok nemusíte investovať veľa. Aj s malým rozpočtom okolo 200 až 500 Eur mesačne viete dosiahnuť zaujímavé výsledky.
Google AdWords je jednoduchý a pohodlný spôsob ako osloviť potenciálnych zákazníkov, ktorí hľadajú rovnaké alebo podobné produkty ako vy predávate. Samozrejme ako čokoľvek iné, tak aj Google AdWords musíte vedieť používať správne, aby vaše peniaze investované do reklamy, boli minuté efektívne. Ako na to sa môžete naučiť na Truniversity, kde je na túto tému super kurz. Určite sa vyplatí si tento kurz pozrieť. Ušetrí vám množstvo času a peňazí, ktoré by ste inak minuli úplne nezmyselne.
Ak na správu reklamy nemáte čas alebo si na to netrúfate, čo je prípad mnohých firiem a podnikateľov, využite služby mediálnej agentúry. Určite sa to oplatí, ak plánujete minúť na reklamu vo vyhľadávaní mesačne 500 Euro a viac. 200 Euro zaplatíte za prácu agentúre a 300 Euro zaplatíte za samotnú reklamu vo vyhľadávaní. Z vlastnej skúsenosti vieme, že profesionálna agentúra, ako napríklad Paravan Interactive, vám pri tejto kombinácii privedie na web viac platiacich zákazníkov ako keby ste reklamu spravovali sami a minuli mesačne 500 Euro. Navyše si pripočítajte čas, ktorý by ste pri správe reklamy strávili.
Čo je obsahová reklama, koľko stojí a ako ju používať, si povieme v ďalšom pokračovaní.