Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.
Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.
Prinášame vám tri jednoduché rady ako vybudovať úspešné podnikanie. Ako sa vyhnúť krachu a zabezpečiť prosperitu vašim podnikateľským zámerom.
Prvé, čo mnoho začínajúcich podnikateľov napadne je, že musia byť najlacnejší. Stačí sa pozrieť okolo seba a zistíte, že to vôbec nie je pravda. Tie najlepšie spoločnosti sveta nie sú tie, ktoré predávajú najlacnejšie.
Pokiaľ sa rozhodnete, že budete najlacnejší, tak sa vystavujete obrovskému riziku hraničiacemu s istotou, že sa čoskoro objaví nový podnikateľ, ktorý bude chcieť byť najlacnejší. Cenová vojna vyústi do toho, že ceny klesnú tak nízko, že už iba málokto dokáže prežiť a investovať do rozvoja podnikania.
Skôr, či neskôr zistíte, že ak chcete prežiť, budete musieť ceny zvýšiť alebo začať podnikať v inej oblasti, kde nie je taká veľká konkurencia.
Skúste si zohnať knihu Stratégia modrého oceánu. V nej nájdete množstvo námetov, ako vybudovať obchodnú stratégiu podniku.
Majte na pamäti, že vás živia vaši zákazníci.
Ak niečo sľúbite, musíte to dodržať. Ak niečo neviete splniť, bezodkladne o tom zákazníka informujte. Spokojný zákazník sa k vám s radosťou vráti a odporučí vás aj svojim známym.
Dajte si záležať na kvalite odvedenej práce. Všetko, čo robíte robte tak, ako by ste chceli, aby to iní robili pre vás. A to platí vo vzťahu k zákazníkom, dodávateľom, ale aj zamestnancom.
Musíte si uvedomiť, že aj vaši dodávatelia a zamestnanci sú vašimi zákazníkmi. Ak s vami nebudú spokojní, tak vás s radosťou vymenia pri prvej príležitosti za iných.
Byť videný je dôležitým predpokladov úspechu. Dajte o sebe vedieť každému a pri každej príležitosti. Nebojte sa pochváliť s tým, čo robíte. Čím viac ľudí o vás vie, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa nájde niekto, kto u vás nakúpi.
Časom sa však všetky osobné kontakty minú. Preto niekto múdry vymyslel reklamu. Práve reklama mnohokrát rozhoduje o tom, ktoré firmy sú úspešné a ktoré zaniknú.
Vyčleňte si určitú časť príjmov, ktorú budete pravidelne vkladať do reklamy. Zo začiatku to môže byť fixná suma a neskôr určité percento z obratu.
Matematika nepustí. Zisk zo zákaziek, ktoré získate vďaka reklame, by mal byť vyšší ako suma, ktorú ste za reklamu zaplatili. Ak to tak nie je, potom používate reklamu nesprávne a musíte niečo zmeniť.
Dôležitá je pravidelnosť. Jednorazová reklama je horšia ako žiadna reklama. Je dokázané, že ľudia si vás začínajú pamätať až po niekoľkonásobnom videní vašej reklamy. Taktiež je dokázané, že ak s reklamou prestanete, tak ľudia na vás zabudnú. Preto je dôležité sa im pravidelne a nevtieravo pripomínať.
Suma vkladaná do reklamy nemusí byť vôbec vysoká. Garantujeme vám, že reklamu si dnes môže dovoliť každý živnostník a podnikateľ.
Rady ako sa zviditeľniť na webe za málo peňazí, nájdete v našom bezplatnom e-booku Web, ktorý zarába.