Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.
Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.
Prečo máte chcieť responzívny web? Pretože prináša viac zákazníkov.
Mobilných internetových pripojení je na Slovensku viac ako jeho obyvateľov. Takmer každý kto vlastní mobilný telefón, má prístup na internet. Počet ľudí, ktorí navštevujú webové stránky z mobilu neustále narastá. Najmä mladá generácia trávi na internete v mobile oveľa viac času ako na počítači.
Mobil má oveľa menšiu obrazovku ako počítač alebo tablet. Čo sa stane, ak potenciálny zákazník navštívi váš web z mobilu?
Ak sa mu zobrazí rovnaká stránka ako na počítači, budú texty aj obrázky príliš malé a zle čitateľné. Ak to stránka umožňuje, tak si ju človek zväčší a môže sa po nej posúvať a prezerať ju. V tomto prípade človek stráca celkový prehľad o ponuke stránky a úsilie a peniaze, ktoré ste venovali do vytvorenia peknej stránky sa minuli účinkom.
Ak aj váš web takto funguje, je najvyšší čas ho upraviť.
Moderné webové stránky sú tvorené ako tzv. responzívne. Rátajú s tým, že ľudia si ich môžu prezerať na rôznych zariadeniach. Pri otvorení responzívnej stránky sa táto inteligentne prispôsobí veľkosti obrazovky príslušného zariadenia a všetko je pekne rozmiestnené a čitateľné bez potreby zväčšovania a zbytočného posúvania po stránke.
Ak si myslíte, že vaši zákazníci vás nehľadajú cez mobil, tak aj napriek tomu by ste mali zbystriť pozornosť. Google realizuje zmeny vo výsledkoch vyhľadávania, ktorých účelom je uprednostnenie stránok, ktoré sú optimalizované pre mobily. Pre vás to znamená, že ak sú vaše stránky vo výsledkoch vyhľadávania na popredných pozíciách, potom bez ich úpravy do responzívneho dizajnu, budú vo výsledkoch vyhľadávania stránky posúvané na nižšie pozície.
Pokles v pozíciách vyhľadávania pre vás znamená menej návštevníkov a teda aj menej zákazníkov. Na ich získanie budete musieť investovať viac do reklamy. Z dlhodobého hľadiska je určite výhodnejšie venovať čas a investície do úpravy webových stránok do responzívneho dizajnu, pretože tým získate viac zákazníkov za menej peňazí.