Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.
Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.
Chystáte sa spustiť eshop? Prečítajte si ako sa nestať ďalším skrachovaným eshopistom.
Už dávno je preč doba, kedy existencia eshopu predstavovala konkurenčnú výhodu. Kedysi, ak ste mali eshop mali ste zaručené, že vám bude zarábať.
Na dnešnom internete existujú iba na Slovensku tisícky eshopov. Cez internet dnes kúpite takmer čokoľvek. Myslieť si, že spustíte web alebo eshop a zákazníci sa pohrnú, je mierne povedané naivné.
Ak chcete zákazníkov prilákať na váš web, musíte si pripraviť stratégiu ako ich tam dostať. Existuje viacero overených efektívnych prístupov ako to dosiahnuť. Tie hlavné sme spísali do bezplatného ebooku Web, ktorý zarába.
Ak sa vám podarilo prilákať dostatočný počet záujemcov, gratulujeme. Teraz prichádza fáza druhá. Presvedčiť návštevníka vášho webu, aby u vás nakúpil. Musíte mať naozaj silné argumenty, aby ľudia u vás nakúpili.
Ak máte jedinečné produkty, ktoré nikto iný nepredáva a ľudia ich naozaj chcú, potom je jasné, že budú u vás nakupovať. To je však veľmi zriedkavé. Väčšina eshopov ponúka tovar, ktorý má aj ich konkurencia.
Najčastejšou stratégiou je, že budem najlacnejší. Vďaka tomuto prístupu vznikli rozličné porovnávače cien. Ak naozaj viete predávať rovnaký tovar najlacnejšie, potom je vysoký predpoklad, že zákazníci budú u vás nakupovať. Dobre si však prepočítajte, či vaše predajné ceny pokryjú náklady na nákup tovaru, dopravu a váš personál. Ak nie, potom je váš koniec neodvratný. Vždy keď cenu znížite, bude sa snažiť konkurencia cenu dorovnať na vašu úroveň. Scenár je vždy totožný. Pri konkurovaní najnižšou cenou zvíťazí iba ten, kto dokáže predať najviac.
Skúste nájsť iné dôvody, ktoré presvedčia potenciálnych zákazníkov, aby u vás nakupovali. Keď pre nič iné, tak preto, aby ste si mohli dovoliť mať vyššiu maržu ako konkurencia a zarobili na predaji viac.
Ako na to, je veľmi dobre popísané v knihe Stratégia modrého ocenánu. Ak sa chcete odlíšiť a utiecť konkurencii, tak si túto knihu určite prečítajte.
Úlohou eshopu je vykonať predaj. Ak sa zákazník rozhodne, že u vás nakúpi, musí byť nákup rýchly a jednoduchý.
Orientácia na stránke eshopu musí byť jednoduchá a nákupný proces jasný a bezchybný. Eshop musí fungovať perfektne. Aké vlastnosti má mať perfektný web, či eshop a ako ich zaistiť, si môžete prečítať v našom bezplatnom ebook Prvotriedny web.
Mnoho začínajúcich eshopistov sa nechá zlákať vidinou najlacnejšej cenovej ponuky. Porovnávajú cenové ponuky a vyberú si tú, kde v zozname nájdu najviac funkcií za najmenej peňazí. Toto je vôbec najčastejšia chyba pri spúšťaní eshopu.
Ak uvažujete o vlastnom eshope, tak si prejdite v každej cenovej ponuke zoznam vlastností eshopu a zvážte, či ich naozaj využijete. Či majú pre vás skutočnú hodnotu. Najviac funkcií nezaručuje, že ich aj všetky reálne využijete. Na druhej strane zasa najlacnejšia cena je vždy podozrivá. Ak je niekto najlacnejší, tak buď sa to odrazí na kvalite alebo musí predávať najviac. A to platí aj pre nákup eshopu.
Výberu dodávateľa eshopu venujte dostatok času. Veď predsa neplánujete predávať iba týždeň. Určite chcete podnikať celé roky. Je preto lepšie vyberať vhodné riešenie na prevádzku eshopu mesiac, dva alebo aj tri a zvýšiť tak pravdepodobnosť, že vyberiete to, čo je pre vás najvhodnejšie.
Ak je to možné, trvajte na osobnom stretnutí. Dajte si vysvetliť ako vám jednotlivé funkcie ponúkaného eshopu pomôžu. Možno nakoniec zistíte, že eshop ani nie je vhodný pre vaše podnikanie.