Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.
Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.
Keď si kupujete automobil, tak nie preto, aby ste ho mali. Kupujete si ho preto, aby vás dopravil na miesto určenia rýchlejšie ako verejná doprava. Rovnako je to aj s webovými stránkami.
Mať webovú stránku je dnes nutnosť. Ak nemáte firemný web, tak sa niektorí zákazníci na vás môžu pozerať ako na neprofesionálnu firmu.
To je jeden z dôvodov, prečo sa mnohí na nás obracajú s požiadavkou na vytvorenie webovej stránky. Mnoho firiem a živnostníkov si pred rozhodnutím, komu stránku dajú vytvoriť, robia malý cenový prieskum. Veľká väčšina z nich sa potom rozhodne pre najlacnejšiu ponuku. Väčšina takto vybraných a vytvorených webov sú vyhodené peniaze.
Účelom webovej stránky, ak má v podnikaní pomáhať, nie je iba jej existencia.
Webová stránka musí aktívne s návštevníkom komunikovať a musí mu poskytnúť informácie, ktoré hľadá. Zároveň je dôležité, aby bola webová stránka na internete ľahko vyhľadateľná. Je nutné, aby sa vaša webová stránka vo vyhľadávaní zobrazila vašim existujúcim aj potenciálnym zákazníkom, čo najčastejšie. Čiže vždy, keď hľadajú niečo čím sa vaša firma zaoberá a nie iba pri vyhľadávaní názvu vašej firmy alebo produktu, či služby.
Ak vás nikto na webe cez vyhľadávanie nenájde, potom nemá zmysel webovú stránku vytvárať. Peniaze do takejto webovej stránky ste investovali zbytočne, pretože väčšinu klientov získavate úplne iným spôsobom a stretávate sa s nimi osobne.
Keď si kupujete automobil, tak zrejme nie preto, aby ste ho mali. Kupujete si ho preto, aby ste na ňom mohli jazdiť a dopravil vás z miesta na miesto rýchlejšie ako verejná doprava. Je to síce drahšie, ale šetrí to čas a naozaj to pomáha vášmu podnikaniu.
Podobné je to aj pri tvorbe webových stránok. Ak má byť web užitočný, je potrebné tomu venovať dostatočný čas, úsilie a musia to urobiť ľudia, ktorí tomu naozaj rozumejú.
Webová stránka, ktorá skutočne pomôže vášmu podnikaniu a ktorá vám privedie nových zákazníkov, sa nedá vytvoriť z nijakej šablóny. Každé podnikanie je iné a je potrebné štruktúru webu aj jeho obsah prispôsobiť príslušnému podnikateľskému zámeru.
Musí sa individuálne a precízne navrhnúť štruktúra menu, texty a obrázky. Každej jednej podstránke je potrebné venovať dostatočný individuálny čas.
Pri lacných samoobslužných riešeniach to musíte urobiť sami a máte iba obmedzené možnosti. Navyše ak nemáte znalosti SEO optimalizácie, potom výsledok dobrý nebude. Výsledný web sa vám možno bude páčiť a budete sa tešiť ako lacno ste ho získali. Bude to však iba web, ktorý existuje, ale neprináša vám žiadnych nových zákazníkov.
Možno máte šikovného syna alebo známeho, ktorý sa vám ponúkne, že vám urobí webovú stránku zadarmo alebo malý poplatok. Veď je to len trochu kódovania v HTML, CSS a JavaScripte. Áno, na to aby stránka existovala, to naozaj stačí. Avšak na to, aby aktívne stránka pre vás pracovala a prinášala vášmu podnikaniu naozajstný úžitok je to menej ako málo.
Skôr ako sa rozhodnete, že potrebujete nový web, mali by ste si určiť koľko do toho chcete investovať. Oslovte niekoľkých tvorcov webových stránok s tým, že potrebujete webovú stránku a spýtajte sa ich, čo za danú cenu vedia pre vás urobiť. Keď kupujete auto, tak si tiež vopred určíte svoj limit. Však je to tak?
Skôr než niekoho oslovíte, pozrite si jeho web. Pozrite si jeho prácu a najmä referencie od zákazníkov. Sú s jeho prácu spokojní?
Pozrite si aj cenník. Ak niekto priamo na svojom webe zverejňuje konkrétne ceny za konkrétne webové stránky, potom považuje cenu za dôležitú a zrejme nevenuje dostatok pozornosti individuálnemu prístupu. Každé podnikanie je iné a tvorba webovej stránky bez individuálneho prístupu, nie je dobrou cestou.
Ak vám niekto ponúka vytvorenie webovej stránky za minimálnu cenu a neupozorní vás na fakt, že takýto web je pre vás zbytočný, potom si to ani on sám neuvedomuje alebo chce na vás iba za každú cenu zarobiť.
Taktiež je dôležité nájsť dlhodobého partnera. Tvorba webovej stránky je iba prvým krokom. Postupne zistíte, že potrebujete stránku upravovať a vylepšovať. Niečo zvládnete sami a s niečím vám váš dodávateľ webovej stránky pomôže. Je preto logické, že kamarát a ani žiadny študent sa vám dlhodobo venovať nebudú.
Ak je váš rozpočet obmedzený, začnite v malom. Nemusíte mať hneď gigantický web. Tak ako bude rásť vaše podnikanie, tak sa môže rozširovať aj váš web. Tak, či tak web, ktorý zarába, vyžaduje neustálu aktualizáciu a rozširovanie svojho obsahu.
A nakoniec, ak máte pomerne jasnú predstavu, čo potrebujete, ale peniaze vám na to nestačia, spýtajte sa na možnosť tvorby webu na splátky.